Mercedes CLK 2005 vs BMW 3 sērija 2008
Virsbūve: | Kupeja | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 197 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.4 sekundes | 7.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāka braukšana. Mercedes CLK dzinēja jauda ir par 47 ZS mazāka nekā BMW 3 sērija, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā BMW 3 sērija. Mazākas jaudas dēļ Mercedes CLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 6.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.0 l/100km | 7.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā BMW 3 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes CLK var nākties iegādāties par 90 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mercedes CLK degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 62 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 910 km kombinētajā ciklā | 980 km kombinētajā ciklā | |
880 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.65 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.41 m | 1.42 m | |
Mercedes CLK ir par 12 cm garāks nekā BMW 3 sērija, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes CLK ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 435 litri | 460 litri | |
BMW 3 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Mercedes CLK bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā BMW 3 sērija. Tas varētu liecināt, ka Mercedes CLK vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Mercedes CLK apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā BMW 3 sērija. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`055 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | virs vidējās | vidēja | |
Mercedes CLK ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti BMW 3 sērija, attiecīgi Mercedes CLK varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 4600 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLK ir
|
BMW 3 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|