Mercedes CLS 2014 vs Nissan X-Trail 2003
Virsbūve: | Kupeja | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.5 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 252 ZS | 165 ZS | |
Griezes moments: | 620 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.7 sekundes | 11.1 sekundes | |
Mercedes CLS ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes CLS dzinēja jauda ir par 87 ZS lielāka nekā Nissan X-Trail, savukārt griezes moments ir par 390 NM lielāks nekā Nissan X-Trail. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes CLS sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 9.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 11.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes CLS ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem mazāks nekā Nissan X-Trail, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes CLS var ietaupīt 510 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes CLS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem mazāks nekā Nissan X-Trail. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
1090 km ārpus pilsētas | 750 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 520 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 24 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes S klase | Izmantots arī Nissan Sentra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes CLS dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.94 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.88 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.42 m | 1.68 m | |
Mercedes CLS ir lielāks, bet zemāks. Mercedes CLS ir par 43 cm garāks nekā Nissan X-Trail, par 12 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes CLS ir par 26 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 475 litri | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1841 litri | |
Mercedes CLS ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes CLS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.6 metri | |
Mercedes CLS apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Nissan X-Trail, tas nozīmē, ka ar Mercedes CLS var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`400 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 27 400 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLS ir
|
Nissan X-Trail ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|