Mercedes CLS 2008 vs Alfa Romeo GT 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 224 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 540 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 9.6 sekundes | |
Mercedes CLS ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes CLS dzinēja jauda ir par 74 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GT, savukārt griezes moments ir par 235 NM lielāks nekā Alfa Romeo GT. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes CLS sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes CLS var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes CLS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.3 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1350 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 19 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes G klase | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLS varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.92 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.37 m | |
Mercedes CLS ir lielāks. Mercedes CLS ir par 43 cm garāks nekā Alfa Romeo GT, par 11 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes CLS ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 320 litri | |
Mercedes CLS ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes CLS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 185 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 12 metri | |
Mercedes CLS apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar Mercedes CLS var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`280 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 8800 | 4200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLS ir
|
Alfa Romeo GT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|