Mercedes CLS 2004 vs Hyundai Coupe 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.5 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Divrindu ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 272 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7 sekundes | 9.1 sekundes | |
Mercedes CLS ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes CLS dzinēja jauda ir par 129 ZS lielāka nekā Hyundai Coupe, savukārt griezes moments ir par 164 NM lielāks nekā Hyundai Coupe. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes CLS sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.0 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.7 l/100km | 9.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Hyundai Coupe ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes CLS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Hyundai Coupe, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes CLS var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes CLS degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 850 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Hyundai Coupe) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLS) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 450'000 km | 400'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLS dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes S klase | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson, Hyundai Elantra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLS varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes CLS dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | 4.40 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.40 m | 1.33 m | |
Mercedes CLS ir lielāks. Mercedes CLS ir par 51 cm garāks nekā Hyundai Coupe, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes CLS ir par 7 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 505 litri | 420 litri | |
Mercedes CLS ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes CLS bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem lielāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 10.9 metri | |
Mercedes CLS apgriešanās diametrs ir par 0.3 metriem lielāks nekā Hyundai Coupe. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`195 | 1`740 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes CLS ir
|
Hyundai Coupe ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|