Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba:
Manuālā
Manuālā
Dzinējs:
2.1 Dīzelis
2.1 Dīzelis
Jauda un dinamika
Jauda:
136 ZS
170 ZS
Griezes moments:
360 NM
400 NM
Paātrinājums 0-100 km/h:
10.9 sekundes
8.6 sekundes
Mercedes E klase 2009 ir dinamiskāka braukšana. Mercedes E klase 2009 dzinēja jauda ir par 34 ZS mazāka nekā Mercedes E klase 2009, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Mercedes E klase 2009. Mazākas jaudas dēļ Mercedes E klase 2009 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.3 sekundēm vēlāk.
Degvielas patēriņš
Degvielas patēriņš (l/100km):
nav datu
5.5
Degvielas bākas tilpums:
59 litri
59 litri
850 km ar reālo patēriņu
860 km ar reālo patēriņu
Izmēri
Garums:
4.90 m
4.87 m
Platums:
1.85 m
1.85 m
Augstums:
1.51 m
1.47 m
Mercedes E klase 2009 ir par 3 cm garāks nekā Mercedes E klase 2009, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase 2009 ir par 4 cm augstāks.
Mercedes E klase 2009 ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase 2009 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem lielāks nekā Mercedes E klase 2009.
Apgriešanās diametrs:
11.2 metri
11.3 metri
Mercedes E klase 2009 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase 2009.
Stūres pastiprinātājs:
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.