LatviešuEnglishEspañol

Mercedes E klase 2009 vs Mercedes E klase 2009

 
Mercedes E klase
2009 - 2013
Mercedes E klase
2009 - 2013
Virsbūve: UniversālsSedans
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka.
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 2.1 Dīzelis2.1 Dīzelis

Jauda un dinamika

Jauda: 170 ZS170 ZS
Griezes moments: 400 NM400 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 8.8 sekundes8.6 sekundes
Mercedes E klase 2009 un Mercedes E klase 2009 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mercedes E klase 2009 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 5.75.5
Reālais degvielas patēriņš: 6.8 l/100km6.8 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes E klase 2009, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase 2009 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 59 litri59 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1030 km kombinētajā ciklā1070 km kombinētajā ciklā
1250 km ārpus pilsētas1280 km ārpus pilsētas
860 km ar reālo patēriņu860 km ar reālo patēriņu

Izmēri

Garums: 4.90 m4.87 m
Platums: 1.85 m1.85 m
Augstums: 1.51 m1.47 m
Mercedes E klase 2009 ir par 3 cm garāks nekā Mercedes E klase 2009, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Mercedes E klase 2009 ir par 4 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 695 litri540 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1950 litrinav datu
Mercedes E klase 2009 ir lielāka bagāžas ietilpība.
Mercedes E klase 2009 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 155 litriem lielāks nekā Mercedes E klase 2009.
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri11.3 metri
Mercedes E klase 2009 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase 2009.
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 2`4202`170
Drošība:
Kvalitāte:
vidēja

vidēja
Vidējā cena (€): 860010 400
Priekšrocības un trūkumi: Mercedes E klase ir
  • ietilpīgāks bagāžnieks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Mercedes E klase ir
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]