Mercedes E klase 2013 vs Mercedes E klase 2011
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.5 sekundes | |
Mercedes E klase 2013 un Mercedes E klase 2011 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.9 l/100km | 7.1 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mercedes E klase 2011, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes E klase 2013 var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes E klase 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Mercedes E klase 2011. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1150 km kombinētajā ciklā | |
1400 km ārpus pilsētas | 1340 km ārpus pilsētas | ||
850 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 14 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.87 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes E klase 2013 ir par 1 cm garāks nekā Mercedes E klase 2011, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 540 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.3 metri | |
Mercedes E klase 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Mercedes E klase 2011. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`300 | 2`270 | |
Drošība: | |||
Mercedes E klase 2013 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos, taču bērnu drošības testos labāk novērtēts Mercedes E klase 2011. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mercedes E klase 2011 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 16 800 | 10 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|