Mercedes E klase 2013 vs Peugeot 508 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 120 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 300 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 11 sekundes | |
Mercedes E klase ir dinamiskāks braukšanā. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 50 ZS lielāka nekā Peugeot 508, savukārt griezes moments ir par 100 NM lielāks nekā Peugeot 508. Pateicoties lielākai jaudai Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 3.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 508 ir labāka izvēle. Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Peugeot 508, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase var nākties iegādāties par 120 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 72 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1250 km kombinētajā ciklā | 1840 km kombinētajā ciklā | |
1430 km ārpus pilsētas | 2000 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 508 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 508) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 300'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes ML, Mercedes A klase | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.88 m | 4.83 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.46 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes E klase ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 508, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 515 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1183 litri | |
Mercedes E klase ir lielāka bagāžas ietilpība. Mercedes E klase bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem lielāks nekā Peugeot 508. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 12.2 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Peugeot 508, tas nozīmē, ka ar Mercedes E klase var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`300 | 2`045 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 17 000 | 8800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Peugeot 508 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|