Mercedes E klase 2011 vs Mercedes E klase 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.1 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 360 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.5 sekundes | |
Mercedes E klase 2011 un Mercedes E klase 2013 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 | 4.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.1 l/100km | 6.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes E klase 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes E klase 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase 2011 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mercedes E klase 2011 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Mercedes E klase 2013. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 1200 km kombinētajā ciklā | |
1340 km ārpus pilsētas | 1400 km ārpus pilsētas | ||
830 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 390'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 14 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.88 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes E klase 2011 ir par 1 cm īsāks nekā Mercedes E klase 2013, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 540 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.2 metri | |
Mercedes E klase 2011 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mercedes E klase 2013. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`270 | 2`300 | |
Drošība: | |||
Mercedes E klase 2013 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mercedes E klase 2011 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 17 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|