Mercedes E klase 2009 vs Mercedes E klase 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 184 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.5 sekundes | 8.2 sekundes | |
Mercedes E klase 2009 un Mercedes E klase 2013 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mercedes E klase 2009 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.1 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mercedes E klase 2013 ir labāka izvēle. Mercedes E klase 2009 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Mercedes E klase 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mercedes E klase 2009 var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 59 litri | 59 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 890 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
Mercedes E klase 2013 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 13 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes SLK | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes A klase, Mercedes B klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.87 m | 4.88 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.47 m | 1.47 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mercedes E klase 2009 ir par 1 cm īsāks nekā Mercedes E klase 2013, platums ir praktiski vienāds arī automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 540 litri | 540 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.3 metri | 11.2 metri | |
Mercedes E klase 2009 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Mercedes E klase 2013. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 2`180 | |
Drošība: | |||
Mercedes E klase 2013 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mercedes E klase 2009 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 10 200 | 17 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mercedes E klase ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|