Mercedes E klase 1993 vs Mercedes CLS 2005
Virsbūve: | Sedans | Kupeja | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 3.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 224 ZS | |
Griezes moments: | 231 NM | 510 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 7 sekundes | |
Mercedes CLS ir dinamiskāka braukšana. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 98 ZS mazāka nekā Mercedes CLS, savukārt griezes moments ir par 279 NM mazāks nekā Mercedes CLS. Mazākas jaudas dēļ Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 7.6 | |
Mercedes E klase degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Mercedes CLS, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes E klase var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 930 km kombinētajā ciklā | 1050 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1350 km ārpus pilsētas | ||
Mercedes CLS ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 19 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 9 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML, Mercedes G klase | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLS varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.40 m | |
Mercedes E klase ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Mercedes E klase ir par 17 cm īsāks nekā Mercedes CLS, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 505 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.2 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 2`280 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 2400 | 6000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Mercedes CLS ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|