Mercedes E klase 1993 vs Toyota C-HR 2016
Virsbūve: | Sedans | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 126 ZS | 152 ZS | |
Griezes moments: | 231 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 8.2 sekundes | |
Toyota C-HR ir dinamiskāka braukšana. Mercedes E klase dzinēja jauda ir par 26 ZS mazāka nekā Toyota C-HR, taču griezes moments ir par 41 NM lielāks nekā Toyota C-HR. Mazākas jaudas dēļ Mercedes E klase sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 43 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota C-HR) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes E klase) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes E klase dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 16 gadi | 6 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes E klase varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.36 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.80 m | |
Augstums: | 1.43 m | 1.56 m | |
Mercedes E klase ir par 38 cm garāks nekā Toyota C-HR, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes E klase ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 377 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11 metri | |
Mercedes E klase apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Toyota C-HR. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`930 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 21 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes E klase ir
|
Toyota C-HR ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|