Mercedes GLK 2008 vs Volvo XC60 2009
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.1 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 175 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 420 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 10.2 sekundes | |
Mercedes GLK dzinēja jauda ir par 5 ZS mazāka nekā Volvo XC60, savukārt griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Volvo XC60. Neskatoties uz mazāku jaudu Mercedes GLK sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.9 | 6.9 | |
Degvielas bākas tilpums: | 66 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 950 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
830 km ar reālo patēriņu | 1020 km ar reālo patēriņu | ||
Volvo XC60 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Klīrenss: | 201 mm | 230 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Volvo XC60 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.52 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.71 m | |
Mercedes GLK ir mazāks. Mercedes GLK ir par 11 cm īsāks nekā Volvo XC60, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Mercedes GLK ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 450 litri | 495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1550 litri | 1455 litri | |
Mercedes GLK bagāžas nodalījuma tilpums ir par 45 litriem mazāks nekā Volvo XC60. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mercedes GLK (par 95 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 11.9 metri | |
Mercedes GLK apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Volvo XC60, tas nozīmē, ka ar Mercedes GLK var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`500 | 2`505 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | virs vidējās | virs vidējās | |
Mercedes GLK ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Volvo XC60, attiecīgi Mercedes GLK varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | 9000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes GLK ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|