Mercedes ML 2001 vs Honda CR-V 1997
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.7 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 128 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 182 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 10.5 sekundes | |
Mercedes ML dzinēja jauda ir par 35 ZS lielāka nekā Honda CR-V, savukārt griezes moments ir par 218 NM lielāks nekā Honda CR-V. Neskatoties uz lielāku jaudu Mercedes ML sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.5 | 10.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.6 l/100km | 9.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda CR-V ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Mercedes ML degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mercedes ML var ietaupīt 90 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mercedes ML degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Honda CR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 83 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 570 km kombinētajā ciklā | |
1030 km ārpus pilsētas | 670 km ārpus pilsētas | ||
780 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes ML ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes G klase | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes ML varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Mercedes ML dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.53 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.82 m | 1.68 m | |
Mercedes ML ir lielāks. Mercedes ML ir par 11 cm garāks nekā Honda CR-V, par 9 cm platāks, savukārt augstumā Mercedes ML ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 375 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 670 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.9 metri | 10.6 metri | |
Mercedes ML apgriešanās diametrs ir par 1.3 metriem lielāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Mercedes ML var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 3`500 | 1`900 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | augsta | |
Vidējā cena (€): | 3000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mercedes ML ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|