Mitsubishi Colt 2005 vs Hyundai Getz 2002
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 95 ZS | 82 ZS | |
Griezes moments: | 125 NM | 119 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11 sekundes | 11.5 sekundes | |
Mitsubishi Colt ir dinamiskāks braukšanā. Mitsubishi Colt dzinēja jauda ir par 13 ZS lielāka nekā Hyundai Getz, savukārt griezes moments ir par 6 NM lielāks nekā Hyundai Getz. Pateicoties lielākai jaudai Mitsubishi Colt sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 7.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mitsubishi Colt ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi Colt degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Hyundai Getz, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mitsubishi Colt var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi Colt degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Hyundai Getz. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 47 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 780 km kombinētajā ciklā | 730 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 900 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 610 km ar reālo patēriņu | ||
Mitsubishi Colt ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Smart ForFour | Izmantots arī Hyundai Accent | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mitsubishi Colt varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Getz dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.81 m | 3.81 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.49 m | |
Mitsubishi Colt un Hyundai Getz garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 155 litri | 254 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
760 litri | 977 litri | |
Hyundai Getz ir vairāk vietas bagāžai. Mitsubishi Colt bagāžas nodalījuma tilpums ir par 99 litriem mazāks nekā Hyundai Getz. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai Getz (par 217 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10 metri | |
Mitsubishi Colt apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem lielāks nekā Hyundai Getz, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi Colt var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`435 | 1`500 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
Mitsubishi Colt ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Getz nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mitsubishi Colt, attiecīgi Mitsubishi Colt kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1400 | 800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.2/10 | 8.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi Colt ir
|
Hyundai Getz ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|