Mitsubishi L 200 2015 vs Toyota Hilux 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 154 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | n/a sekundes | |
Mitsubishi L 200 dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Toyota Hilux, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 7.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.1 l/100km | 10.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mitsubishi L 200 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi L 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Toyota Hilux, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mitsubishi L 200 var ietaupīt 105 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi L 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1050 km kombinētajā ciklā | 1020 km kombinētajā ciklā | |
1200 km ārpus pilsētas | 1190 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 760 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mitsubishi L 200 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 9 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.21 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Mitsubishi L 200 ir mazāks. Mitsubishi L 200 ir par 13 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 7 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi L 200 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | nav datu | |
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`850 | 3`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 14 800 | 26 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi L 200 ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|