Mitsubishi L 200 2010 vs Toyota Hilux 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 178 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 13.2 sekundes | |
Mitsubishi L 200 ir dinamiskāks braukšanā. Mitsubishi L 200 dzinēja jauda ir par 28 ZS lielāka nekā Toyota Hilux, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Pateicoties lielākai jaudai Mitsubishi L 200 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 | 7.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.9 l/100km | 9.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Toyota Hilux ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi L 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Toyota Hilux, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Mitsubishi L 200 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Mitsubishi L 200 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Toyota Hilux. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 970 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
1070 km ārpus pilsētas | 1250 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Hilux ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Toyota Hilux dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 30 gadi | 9 gadi | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mitsubishi L 200 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Toyota Hilux dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 5.19 m | 5.33 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.82 m | |
Mitsubishi L 200 ir mazāks. Mitsubishi L 200 ir par 15 cm īsāks nekā Toyota Hilux, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Mitsubishi L 200 ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 13.4 metri | |
Mitsubishi L 200 apgriešanās diametrs ir par 1.6 metriem mazāks nekā Toyota Hilux, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi L 200 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`900 | 3`210 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 400 | 22 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi L 200 ir
|
Toyota Hilux ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|