Mitsubishi L 200 2018 vs Isuzu D-Max 2020
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Mitsubishi L 200 dzinēja jauda ir par 13 ZS mazāka nekā Isuzu D-Max, taču griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Isuzu D-Max. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 76 litri | |
810 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.31 m | 5.27 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.87 m | |
Augstums: | 1.78 m | 1.79 m | |
Mitsubishi L 200 ir par 4 cm garāks nekā Isuzu D-Max, par 6 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 1061 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 13 metri | |
Mitsubishi L 200 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Isuzu D-Max, tas nozīmē, ka ar Mitsubishi L 200 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 3`100 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 30 000 | nav datu | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi L 200 ir
|
Isuzu D-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|