Mitsubishi Outlander 2010 vs Nissan X-Trail 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 177 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 320 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.8 sekundes | 11.2 sekundes | |
Mitsubishi Outlander ir dinamiskāks braukšanā. Mitsubishi Outlander dzinēja jauda ir par 27 ZS lielāka nekā Nissan X-Trail, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Nissan X-Trail. Pateicoties lielākai jaudai Mitsubishi Outlander sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.2 | 7.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 7.7 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Mitsubishi Outlander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem mazāks nekā Nissan X-Trail, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Mitsubishi Outlander var ietaupīt 135 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Mitsubishi Outlander degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 960 km kombinētajā ciklā | 910 km kombinētajā ciklā | |
1130 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 840 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Klīrenss: | 215 mm | 200 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Mitsubishi Outlander var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 14 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi L 200, Mitsubishi ASX | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan X-Trail varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Nissan X-Trail dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.67 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.68 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Mitsubishi Outlander ir par 4 cm garāks nekā Nissan X-Trail, par 2 cm platāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 774 litri | 479 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1691 litri | 1742 litri | |
Mitsubishi Outlander bagāžas nodalījuma tilpums ir par 295 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan X-Trail (par 51 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
Mitsubishi Outlander apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Nissan X-Trail. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`170 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 5800 | 4600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Mitsubishi Outlander ir
|
Nissan X-Trail ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|