Nissan Cube 1998 vs Opel Agila 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 106 NM | 110 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 13.5 sekundes | |
Nissan Cube dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Opel Agila, taču griezes moments ir par 4 NM mazāks nekā Opel Agila. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.5 | |
Nissan Cube degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Opel Agila, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Cube var ietaupīt 15 litrus degvielas. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 370'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Agila dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 4 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Astra, Opel Corsa | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Opel Agila dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.75 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.61 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.70 m | |
Nissan Cube ir par 25 cm garāks nekā Opel Agila, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Cube ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 250 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 595 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 9.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`290 | 1`345 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Cube ir
|
Opel Agila ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|