Nissan Cube 1998 vs Suzuki Wagon R+ 2000
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 82 ZS | 76 ZS | |
Griezes moments: | 106 NM | 115 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 12.8 sekundes | |
Nissan Cube dzinēja jauda ir par 6 ZS lielāka nekā Suzuki Wagon R+, taču griezes moments ir par 9 NM mazāks nekā Suzuki Wagon R+. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.9 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Cube ir labāka izvēle. Nissan Cube degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Suzuki Wagon R+, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Cube var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Suzuki Wagon R+ dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Baleno, Suzuki Jimny | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.75 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.61 m | 1.62 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.70 m | |
Nissan Cube ir par 25 cm garāks nekā Suzuki Wagon R+, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Cube ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 218 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1250 litri | |
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 9.8 metri | |
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`290 | 1`355 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Cube ir
|
Suzuki Wagon R+ ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|