Nissan Cube 2009 vs Nissan Note 2013
Virsbūve: | Minivens | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 1.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 122 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 172 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 11.9 sekundes | |
Nissan Cube dzinēja jauda ir par 32 ZS lielāka nekā Nissan Note, taču griezes moments ir par 28 NM mazāks nekā Nissan Note. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 3.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Note ir labāka izvēle. Nissan Cube degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.1 litriem lielāks nekā Nissan Note, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Cube var nākties iegādāties par 765 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 41 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 1130 km kombinētajā ciklā | |
640 km ārpus pilsētas | 1280 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Note ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.98 m | 4.10 m | |
Platums: | 1.70 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.67 m | 1.53 m | |
Nissan Cube ir par 12 cm īsāks nekā Nissan Note, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Nissan Cube ir par 14 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 323 litri | 325 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1645 litri | nav datu | |
Nissan Cube bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem mazāks nekā Nissan Note. | |||
Apgriešanās diametrs: | nav datu | 10.7 metri | |
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`510 | |
Drošība: | |||
Nissan Note ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Nissan Cube ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | vidēja | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 5400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Cube ir
|
Nissan Note ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|