Nissan Moco 2002 vs Suzuki Wagon R+ 2002
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 0.7 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 60 ZS | 53 ZS | |
Griezes moments: | 83 NM | 76 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | n/a sekundes | |
Nissan Moco dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Suzuki Wagon R+, savukārt griezes moments ir par 7 NM lielāks nekā Suzuki Wagon R+. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | 6.1 | |
Degvielas bākas tilpums: | 30 litri | 41 litri | |
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Izmēri | |||
Garums: | 3.40 m | 3.50 m | |
Platums: | 1.50 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.70 m | |
Nissan Moco ir mazāks. Nissan Moco ir par 11 cm īsāks nekā Suzuki Wagon R+, par 11 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Moco ir par 10 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 250 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 595 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 8.4 metri | 9.8 metri | |
Nissan Moco apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem mazāks nekā Suzuki Wagon R+, tas nozīmē, ka ar Nissan Moco var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`120 | 1`415 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Moco ir
|
Suzuki Wagon R+ ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|