Nissan Navara 2015 vs Ford Explorer 2018
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.3 Dīzelis | 3.5 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 190 ZS | 249 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 346 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes | 8.7 sekundes | |
Ford Explorer ir dinamiskāka braukšana. Nissan Navara dzinēja jauda ir par 59 ZS mazāka nekā Ford Explorer, taču griezes moments ir par 104 NM lielāks nekā Ford Explorer. Mazākas jaudas dēļ Nissan Navara sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.0 | 12.4 | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan Navara ir labāka izvēle. Nissan Navara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 5.4 litriem mazāks nekā Ford Explorer, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan Navara var ietaupīt 810 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1140 km kombinētajā ciklā | 560 km kombinētajā ciklā | |
1330 km ārpus pilsētas | 680 km ārpus pilsētas | ||
Nissan Navara ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Izmēri | |||
Garums: | 5.30 m | 5.02 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.99 m | |
Augstums: | 1.81 m | 1.79 m | |
Nissan Navara ir par 28 cm garāks nekā Ford Explorer, par 14 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Navara ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 595 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 3`010 | nav datu | |
Drošība: | |||
Bērnu drošības testos labāk novērtēts Ford Explorer. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Ford Explorer ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 18 400 | 35 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Navara ir
|
Ford Explorer ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|