Nissan Patrol 2004 vs Citroen C-Crosser 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas un ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 160 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.2 sekundes | 9.9 sekundes | |
Nissan Patrol dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā Citroen C-Crosser, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan Patrol sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.3 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.8 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.5 l/100km | 8.1 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C-Crosser ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.6 litriem lielāks nekā Citroen C-Crosser, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Patrol var nākties iegādāties par 540 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan Patrol degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem lielāks nekā Citroen C-Crosser. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 95 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 870 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
1050 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
820 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen C-Crosser dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Nissan Terrano | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen C-Crosser dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.58 m | 4.65 m | |
Platums: | 1.94 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.84 m | 1.67 m | |
Nissan Patrol ir par 7 cm īsāks nekā Citroen C-Crosser, par 13 cm platāks, savukārt augstumā Nissan Patrol ir par 17 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 605 litri | 184 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 184 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 605 litri | 441 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1686 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Nissan Patrol (par 164 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.2 metri | 12 metri | |
Nissan Patrol apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem mazāks nekā Citroen C-Crosser, tas nozīmē, ka ar Nissan Patrol var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 2`410 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 16 200 | 6200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Patrol ir
|
Citroen C-Crosser ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|