Nissan Primastar 2011 vs Ford Galaxy 2015
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 210 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 450 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 15.1 sekundes | 8.9 sekundes | |
Ford Galaxy ir dinamiskāka braukšana. Nissan Primastar dzinēja jauda ir par 95 ZS mazāka nekā Ford Galaxy, savukārt griezes moments ir par 150 NM mazāks nekā Ford Galaxy. Mazākas jaudas dēļ Nissan Primastar sasniedz 100 km/h ātrumu par 6.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 5.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Galaxy ir labāka izvēle. Nissan Primastar degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2 litriem lielāks nekā Ford Galaxy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Nissan Primastar var nākties iegādāties par 300 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 68 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1200 km kombinētajā ciklā | 1230 km kombinētajā ciklā | |
1360 km ārpus pilsētas | 1330 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.78 m | 4.84 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.92 m | |
Augstums: | 1.94 m | 1.75 m | |
Nissan Primastar ir mazāks, bet augstāks. Nissan Primastar ir par 6 cm īsāks nekā Ford Galaxy, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan Primastar ir par 20 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 2150 litri | 300 litri | |
Nissan Primastar ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Nissan Primastar bagāžas nodalījuma tilpums ir par 1850 litriem lielāks nekā Ford Galaxy. Iespējams, Ford Galaxy vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | nav datu | |
Pilna masa (kg): | 2`790 | 2`620 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 6800 | 14 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan Primastar ir
|
Ford Galaxy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|