Nissan X-Trail 2007 vs Volvo XC60 2008
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 185 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 400 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.5 sekundes | 9.9 sekundes | |
Volvo XC60 ir dinamiskāka braukšana. Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 35 ZS mazāka nekā Volvo XC60, savukārt griezes moments ir par 80 NM mazāks nekā Volvo XC60. Mazākas jaudas dēļ Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.1 | 8.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.9 l/100km | 9.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan X-Trail ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Volvo XC60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan X-Trail var ietaupīt 30 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Volvo XC60. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 800 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
970 km ārpus pilsētas | 1020 km ārpus pilsētas | ||
730 km ar reālo patēriņu | 730 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | 4x4 - AWD | |
Klīrenss: | 200 mm | 230 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Volvo XC60 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Opel Vivaro | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Volvo V70, Volvo S80, Volvo S60, Volvo XC90, Volvo XC70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan X-Trail varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.63 m | 4.63 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.71 m | |
Nissan X-Trail un Volvo XC60 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 479 litri | 495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1742 litri | 1455 litri | |
Nissan X-Trail bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem mazāks nekā Volvo XC60. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan X-Trail (par 287 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 12 metri | |
Nissan X-Trail apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Volvo XC60, tas nozīmē, ka ar Nissan X-Trail var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`170 | 2`505 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 9000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 8.0/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan X-Trail ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|