Nissan X-Trail 2003 vs Hyundai Santa FE 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 125 ZS | |
Griezes moments: | 314 NM | 285 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 13 sekundes | |
Nissan X-Trail ir dinamiskāks braukšanā. Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Hyundai Santa FE, savukārt griezes moments ir par 29 NM lielāks nekā Hyundai Santa FE. Pateicoties lielākai jaudai Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 8.3 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan X-Trail var ietaupīt 45 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 860 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1010 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Primera, Nissan Almera Tino | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Santa FE varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Santa FE dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.51 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.73 m | |
Nissan X-Trail ir par 1 cm garāks nekā Hyundai Santa FE, par 8 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan X-Trail ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1841 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.3 metri | |
Nissan X-Trail apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, tas nozīmē, ka ar Nissan X-Trail var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`050 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | zema | |
Nissan X-Trail ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Hyundai Santa FE nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Nissan X-Trail, attiecīgi Nissan X-Trail kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan X-Trail ir
|
Hyundai Santa FE ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|