Nissan X-Trail 2003 vs Hyundai Santa FE 2001
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 112 ZS | |
Griezes moments: | 314 NM | 255 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 14.9 sekundes | |
Nissan X-Trail ir dinamiskāks braukšanā. Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 24 ZS lielāka nekā Hyundai Santa FE, savukārt griezes moments ir par 59 NM lielāks nekā Hyundai Santa FE. Pateicoties lielākai jaudai Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.2 | 7.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.0 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan X-Trail ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Nissan X-Trail var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Nissan X-Trail degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 830 km kombinētajā ciklā | 850 km kombinētajā ciklā | |
960 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
750 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Primera, Nissan Almera Tino | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Kia Sportage, Kia Ceed, Hyundai Sonata, Hyundai Tucson | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Hyundai Santa FE varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Hyundai Santa FE dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.51 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.68 m | 1.73 m | |
Nissan X-Trail ir par 1 cm garāks nekā Hyundai Santa FE, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan X-Trail ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 850 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1841 litri | 2100 litri | |
Hyundai Santa FE ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Nissan X-Trail bagāžas nodalījuma tilpums ir par 440 litriem mazāks nekā Hyundai Santa FE. Tas varētu liecināt, ka Nissan X-Trail vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Hyundai Santa FE (par 259 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 11.3 metri | |
Nissan X-Trail apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Hyundai Santa FE, tas nozīmē, ka ar Nissan X-Trail var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`050 | 2`380 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Hyundai Santa FE ir nedaudz mazāk defektu. Konstatēto defektu daudzums ikgadējās tehniskajās apskatēs abiem auto ir līdzīgs, nedaudz biežāk bojājumi konstatēti Nissan X-Trail, attiecīgi Hyundai Santa FE varētu būt nedaudz kvalitatīvāks. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 1800 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.1/10 | 6.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan X-Trail ir
|
Hyundai Santa FE ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|