Nissan X-Trail 2017 vs Peugeot 5008 2020
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.3 Benzīns | 1.2 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 159 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 230 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 9.9 sekundes | |
Nissan X-Trail dzinēja jauda ir par 29 ZS lielāka nekā Peugeot 5008, savukārt griezes moments ir par 40 NM lielāks nekā Peugeot 5008. Neskatoties uz lielāku jaudu Nissan X-Trail sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | nav datu | nav datu | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 56 litri | |
Klīrenss: | 204 mm | 236 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 5008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 5008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Peugeot 5008 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Nissan Qashqai | Izmantots vismaz citiem 16 modeļiem, tai skaitā Opel Corsa, Peugeot 308, Opel Combo, Peugeot 3008, Citroen C4 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 5008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Nissan X-Trail dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.70 m | 1.65 m | |
Nissan X-Trail ir par 5 cm garāks nekā Peugeot 5008, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Nissan X-Trail ir par 5 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 135 litri | 702 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 702 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 135 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1877 litri | 2150 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 5008 (par 273 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.2 metri | |
Pilna masa (kg): | 2`180 | 2`140 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 21 200 | 29 000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Nissan X-Trail ir
|
Peugeot 5008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|