Opel Agila 2008 vs Citroen Nemo 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.2 Benzīns | 1.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 86 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 114 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes | 18 sekundes | |
Opel Agila ir dinamiskāks braukšanā. Opel Agila dzinēja jauda ir par 18 ZS lielāka nekā Citroen Nemo, taču griezes moments ir par 46 NM mazāks nekā Citroen Nemo. Pateicoties lielākai jaudai Opel Agila sasniedz 100 km/h ātrumu par 5.7 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.5 | 4.5 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km | 5.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen Nemo ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Agila degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Citroen Nemo, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Agila var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Agila degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Citroen Nemo. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 45 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 810 km kombinētajā ciklā | 1000 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 1180 km ārpus pilsētas | ||
690 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen Nemo ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 390'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Suzuki Splash | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Agila varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen Nemo dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.74 m | 3.96 m | |
Platums: | 1.68 m | 2.02 m | |
Augstums: | 1.59 m | 1.72 m | |
Opel Agila ir mazāks. Opel Agila ir par 22 cm īsāks nekā Citroen Nemo, par 34 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Agila ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 225 litri | 360 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
660 litri | nav datu | |
Citroen Nemo ir vairāk vietas bagāžai. Opel Agila bagāžas nodalījuma tilpums ir par 135 litriem mazāks nekā Citroen Nemo. | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.6 metri | 10 metri | |
Opel Agila apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Citroen Nemo, tas nozīmē, ka ar Opel Agila var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`485 | 1`700 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2600 | 2600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Agila ir
|
Citroen Nemo ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|