LatviešuEnglishEspañol

Opel Agila 2000 vs Suzuki Wagon R+ 2002

 
Opel Agila
2000 - 2003
Suzuki Wagon R+
2002 - 2003
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.0 Benzīns1.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ĶēdesZobsiksnas
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem.

Jauda un dinamika

Jauda: 58 ZS53 ZS
Griezes moments: 85 NM76 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 18 sekundesn/a sekundes
Opel Agila dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Suzuki Wagon R+, savukārt griezes moments ir par 9 NM lielāks nekā Suzuki Wagon R+.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 6.36.1
Opel Agila degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Suzuki Wagon R+, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Agila var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas.
Degvielas bākas tilpums: 41 litri41 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 650 km kombinētajā ciklā670 km kombinētajā ciklā
730 km ārpus pilsētas800 km ārpus pilsētas

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 3 gadi24 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī Opel CorsaIzmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Suzuki Alto, Suzuki Ignis
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Suzuki Wagon R+ varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
Opel Agila dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 3.50 m3.50 m
Platums: 1.62 m1.60 m
Augstums: 1.70 m1.70 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Opel Agila un Suzuki Wagon R+ garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 250 litri250 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
595 litri595 litri
Apgriešanās diametrs: 9.8 metri9.8 metri
Stūres pastiprinātājs: Hidrauliskais stūres pastiprinātājsElektriskais stūres pastiprinātājs
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`3251`415
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
virs vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 14001400
Priekšrocības un trūkumi: Opel Agila ir
  • dzinējs ar ķēdi
  • jaudīgāks
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
Suzuki Wagon R+ ir
  • dzinējs ar zobsiksnu
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]