Opel Antara 2011 vs Volvo XC60 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.4 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 215 ZS | |
Griezes moments: | 350 NM | 440 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.9 sekundes | 8.3 sekundes | |
Volvo XC60 ir dinamiskāka braukšana. Opel Antara dzinēja jauda ir par 52 ZS mazāka nekā Volvo XC60, savukārt griezes moments ir par 90 NM mazāks nekā Volvo XC60. Mazākas jaudas dēļ Opel Antara sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.3 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 8.2 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Antara ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Antara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Volvo XC60, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Antara var ietaupīt 15 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Antara degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem mazāks nekā Volvo XC60. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1250 km ārpus pilsētas | 1320 km ārpus pilsētas | ||
860 km ar reālo patēriņu | 850 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Volvo XC60 2013: Šim Volvo ir Haldex V paaudzes proaktīvā automātiskā četru riteņu piedziņa. Tā analizē informāciju no ABS un dzinēja vadības bloka un nepieciešamības gadījumā var palielināt spiedienu uz daudz disku sajūgu, lai to ātrāk iedarbinātu. Normālas braukšanas laikā griezes momenta sadalījums ir 100 % uz priekšējo piedziņu un nav griezes momenta uz aizmugurējo. Ja tiek konstatēta riteņu buksēšana, griezes moments var tikt sadalīts vienmērīgi starp asīm (50% pret 50%). | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 460'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volvo XC60 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 14 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Chevrolet Captiva | Izmantots arī Volvo XC70 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Opel Antara varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.60 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.89 m | |
Augstums: | 1.76 m | 1.71 m | |
Opel Antara ir mazāks, bet augstāks. Opel Antara ir par 5 cm īsāks nekā Volvo XC60, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Antara ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 419 litri | 495 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1455 litri | |
Volvo XC60 ir vairāk vietas bagāžai. Opel Antara bagāžas nodalījuma tilpums ir par 76 litriem mazāks nekā Volvo XC60. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.3 metri | 11.7 metri | |
Opel Antara apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Volvo XC60, tas nozīmē, ka ar Opel Antara var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 2`270 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 7800 | 15 200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Antara ir
|
Volvo XC60 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|