Opel Combo 2012 vs Dacia Lodgy 2017
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 107 ZS | |
Griezes moments: | 290 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.9 sekundes | 11.2 sekundes | |
Dacia Lodgy ir dinamiskāka braukšana. Opel Combo dzinēja jauda ir par 17 ZS mazāka nekā Dacia Lodgy, taču griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Dacia Lodgy. Mazākas jaudas dēļ Opel Combo sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 4.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Lodgy ir labāka izvēle. Opel Combo degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem lielāks nekā Dacia Lodgy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Combo var nākties iegādāties par 240 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
1150 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
Dacia Lodgy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.74 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.83 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.88 m | 1.68 m | |
Opel Combo ir lielāks. Opel Combo ir par 24 cm garāks nekā Dacia Lodgy, par 8 cm platāks, savukārt augstumā Opel Combo ir par 20 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | nav datu | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 790 litri | 207 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | nav datu | 207 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 790 litri | 827 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3200 litri | 2617 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Dacia Lodgy (par 37 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Combo (par 583 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 11.1 metri | |
Opel Combo apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Dacia Lodgy. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 1`896 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zema | |
Vidējā cena (€): | 4600 | 10 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Combo ir
|
Dacia Lodgy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|