Opel Frontera 1992 vs Toyota 4-Runner 1989
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.4 Benzīns | 2.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 114 ZS | |
Griezes moments: | 195 NM | 192 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 18.6 sekundes | 18.4 sekundes | |
Opel Frontera dzinēja jauda ir par 11 ZS lielāka nekā Toyota 4-Runner, savukārt griezes moments ir par 3 NM lielāks nekā Toyota 4-Runner. Neskatoties uz lielāku jaudu Opel Frontera sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 13.3 | 13.8 | |
Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Toyota 4-Runner, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Frontera var ietaupīt 75 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 80 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 470 km kombinētajā ciklā | |
Opel Frontera ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | 4x4 - Ieslēdzams 4WD | |
Toyota 4-Runner 1989: Pastāvīgi tiek piedzīta tikai viena ass (divi riteņi). Visu riteņu piedziņu var ieslēgt (ar pogu vai sviru), to drīkst darīt tikai uz mīkstām gruntīm (nedrīkst izmantot uz asfalta). Nav centrālā diferenciāļa. Sadales kārbai var būt divi pārnesumi (standarta un pazeminātais), pazeminātais pārnesums izmantojams bezceļa apstākļos. | |||
Klīrenss: | 230 mm | 210 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Opel Frontera var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Opel Frontera modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. Izvēlieties vienu no trīs Opel Frontera 1992 versijām ar 4x4 piedziņu, ja jums ir aktuāla caurgājība. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 560'000 km | 580'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 15 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Omega | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.69 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.73 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.75 m | |
Opel Frontera ir lielāks, bet nedaudz zemāks. Opel Frontera ir par 20 cm garāks nekā Toyota 4-Runner, par 4 cm platāks, savukārt augstumā Opel Frontera ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 430 litri | 1200 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1570 litri | 2100 litri | |
Toyota 4-Runner ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Opel Frontera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 770 litriem mazāks nekā Toyota 4-Runner. Tas varētu liecināt, ka Opel Frontera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Toyota 4-Runner (par 530 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.1 metri | 11.4 metri | |
Opel Frontera apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem lielāks nekā Toyota 4-Runner, tas nozīmē, ka ar Opel Frontera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`400 | nav datu | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Frontera ir
|
Toyota 4-Runner ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|