Opel Frontera 2001 vs Nissan X-Trail 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 136 ZS | |
Griezes moments: | 280 NM | 314 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14 sekundes | 11.5 sekundes | |
Nissan X-Trail ir dinamiskāka braukšana. Opel Frontera dzinēja jauda ir par 16 ZS mazāka nekā Nissan X-Trail, savukārt griezes moments ir par 34 NM mazāks nekā Nissan X-Trail. Mazākas jaudas dēļ Opel Frontera sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.5 | 7.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan X-Trail ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Frontera var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 760 km kombinētajā ciklā | 830 km kombinētajā ciklā | |
900 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
740 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
Nissan X-Trail ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 440'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Opel Omega, Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Almera, Nissan Primera, Nissan Almera Tino | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan X-Trail varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.74 m | 1.68 m | |
Opel Frontera ir lielāks. Opel Frontera ir par 15 cm garāks nekā Nissan X-Trail, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Opel Frontera ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 389 litri | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1790 litri | 1841 litri | |
Nissan X-Trail ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Opel Frontera bagāžas nodalījuma tilpums ir par 21 litriem mazāks nekā Nissan X-Trail. Tas varētu liecināt, ka Opel Frontera vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Nissan X-Trail (par 51 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.6 metri | |
Opel Frontera apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Nissan X-Trail, tas nozīmē, ka ar Opel Frontera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`450 | 2`050 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Nissan X-Trail ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Frontera nopietni defekti konstatēti apmēram 235 procentos gadījumu biežāk nekā Nissan X-Trail, attiecīgi Nissan X-Trail kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Nissan X-Trail ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|