Opel Frontera 2000 vs Nissan X-Trail 2003
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 140 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 192 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.4 sekundes | 11.3 sekundes | |
Nissan X-Trail ir dinamiskāka braukšana. Opel Frontera dzinēja jauda ir par 4 ZS mazāka nekā Nissan X-Trail, taču griezes moments ir par 8 NM lielāks nekā Nissan X-Trail. Mazākas jaudas dēļ Opel Frontera sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 | 9.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.5 l/100km | 10.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Nissan X-Trail ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.1 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Frontera var nākties iegādāties par 315 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.8 litriem lielāks nekā Nissan X-Trail. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 75 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 650 km kombinētajā ciklā | 640 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 780 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 280'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Frontera dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Nissan Primera, Nissan Serena, Nissan Sentra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Nissan X-Trail varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.66 m | 4.51 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.74 m | 1.68 m | |
Opel Frontera ir lielāks. Opel Frontera ir par 15 cm garāks nekā Nissan X-Trail, par 3 cm platāks, savukārt augstumā Opel Frontera ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 410 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1790 litri | 1841 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.6 metri | |
Opel Frontera apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Nissan X-Trail, tas nozīmē, ka ar Opel Frontera var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`600 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | vidēja | |
Nissan X-Trail ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Opel Frontera nopietni defekti konstatēti apmēram 235 procentos gadījumu biežāk nekā Nissan X-Trail, attiecīgi Nissan X-Trail kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2400 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Frontera ir
|
Nissan X-Trail ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|