Opel Frontera 2000 vs Mazda Tribute 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.2 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 136 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 200 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.4 sekundes | 10.7 sekundes | |
Mazda Tribute ir dinamiskāka braukšana. Opel Frontera dzinēja jauda ir par 14 ZS mazāka nekā Mazda Tribute, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Mazākas jaudas dēļ Opel Frontera sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 11.4 | 10.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 11.5 l/100km | 10.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda Tribute ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Mazda Tribute, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Frontera var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Frontera degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem lielāks nekā Mazda Tribute. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 570 km kombinētajā ciklā | 590 km kombinētajā ciklā | |
730 km ārpus pilsētas | 720 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Opel Frontera dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Opel Sintra | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mazda Tribute varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Opel Frontera dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.79 m | 1.83 m | |
Augstums: | 1.69 m | 1.76 m | |
Opel Frontera ir mazāks. Opel Frontera ir par 16 cm īsāks nekā Mazda Tribute, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā Opel Frontera ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 368 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1137 litri | 2245 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.8 metri | |
Opel Frontera apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Mazda Tribute. | |||
Pilna masa (kg): | 2`400 | 1`978 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 2200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Frontera ir
|
Mazda Tribute ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|