Opel Insignia 2011 vs Honda Accord 2005
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 250 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.7 sekundes | 9.2 sekundes | |
Opel Insignia ir dinamiskāks braukšanā. Opel Insignia dzinēja jauda ir par 95 ZS lielāka nekā Honda Accord, savukārt griezes moments ir par 210 NM lielāks nekā Honda Accord. Pateicoties lielākai jaudai Opel Insignia sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 13.3 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Honda Accord ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Insignia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Honda Accord, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Insignia var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Insignia degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.6 litriem lielāks nekā Honda Accord. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 70 litri | 65 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 810 km kombinētajā ciklā | |
1110 km ārpus pilsētas | 1040 km ārpus pilsētas | ||
520 km ar reālo patēriņu | 740 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Honda Accord dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 12 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda FR-V, Honda Stream | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda Accord varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.83 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.44 m | |
Opel Insignia ir lielāks. Opel Insignia ir par 17 cm garāks nekā Honda Accord, par 10 cm platāks, savukārt augstumā Opel Insignia ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 450 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1465 litri | nav datu | |
Opel Insignia ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Insignia bagāžas nodalījuma tilpums ir par 70 litriem lielāks nekā Honda Accord. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.9 metri | |
Opel Insignia apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Honda Accord. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`250 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Opel Insignia ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda Accord nopietni defekti konstatēti apmēram 175 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Insignia, attiecīgi Opel Insignia kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 5400 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.4/10 | 9.1/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Insignia ir
|
Honda Accord ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|