Opel Karl 2015 vs Chevrolet Spark 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 1.0 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 68 ZS | |
Griezes moments: | 96 NM | 93 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.9 sekundes | 15.5 sekundes | |
Opel Karl ir dinamiskāks braukšanā. Opel Karl dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Chevrolet Spark, savukārt griezes moments ir par 3 NM lielāks nekā Chevrolet Spark. Pateicoties lielākai jaudai Opel Karl sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.5 | 5.1 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.8 l/100km | 5.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Opel Karl ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Opel Karl degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Opel Karl var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Opel Karl degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem mazāks nekā Chevrolet Spark. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 32 litri | 35 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 710 km kombinētajā ciklā | 680 km kombinētajā ciklā | |
820 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 3.68 m | 3.64 m | |
Platums: | 1.60 m | 1.60 m | |
Augstums: | 1.48 m | 1.52 m | |
Opel Karl ir lielāks, bet zemāks. Opel Karl ir par 4 cm garāks nekā Chevrolet Spark, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Opel Karl ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 206 litri | 170 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1013 litri | 873 litri | |
Opel Karl ir lielāka bagāžas ietilpība. Opel Karl bagāžas nodalījuma tilpums ir par 36 litriem lielāks nekā Chevrolet Spark. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Karl (par 140 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.5 metri | 10 metri | |
Opel Karl apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Chevrolet Spark, tas nozīmē, ka ar Opel Karl var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`353 | 1`355 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Opel Karl ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Chevrolet Spark nopietni defekti konstatēti apmēram 425 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Karl, attiecīgi Opel Karl kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | nav datu | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Opel Karl ir
|
Chevrolet Spark ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|