Opel Vivaro 2003 vs Citroen C8 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.5 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 135 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 315 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | n/a sekundes | 13.6 sekundes | |
Opel Vivaro dzinēja jauda ir par 5 ZS lielāka nekā Citroen C8, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Citroen C8. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.6 | 7.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C8 ir labāka izvēle. Opel Vivaro degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Citroen C8, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Opel Vivaro var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 90 litri | 80 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1040 km kombinētajā ciklā | 1090 km kombinētajā ciklā | |
1160 km ārpus pilsētas | 1310 km ārpus pilsētas | ||
Izmēri | |||
Garums: | 4.78 m | 4.73 m | |
Platums: | 1.90 m | 1.85 m | |
Augstums: | 1.96 m | 1.86 m | |
Opel Vivaro ir lielāks. Opel Vivaro ir par 5 cm garāks nekā Citroen C8, par 5 cm platāks, savukārt augstumā Opel Vivaro ir par 10 cm augstāks. | |||
Sēdvietas: | 9 sēdvietas | 7 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 1200 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 1200 litri | nav datu | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
3100 litri | 2948 litri | |
Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Opel Vivaro (par 152 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | 10.9 metri | |
Opel Vivaro apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem lielāks nekā Citroen C8, tas nozīmē, ka ar Opel Vivaro var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`900 | 2`500 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 3600 | 2000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
|
Citroen C8 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|