Peugeot 1007 2005 vs Ford C-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 88 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 133 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.6 sekundes | 12.9 sekundes | |
Ford C-Max ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 1007 dzinēja jauda ir par 12 ZS mazāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 12 NM mazāks nekā Ford C-Max. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 1007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 1007 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 1007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 1007 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 1007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem mazāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 620 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
750 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
600 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 470'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford C-Max dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen C3, Peugeot 206, Citroen C4, Citroen C2 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Fiesta, Ford Fusion | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 1007 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.73 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Peugeot 1007 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Peugeot 1007 ir par 60 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 13 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 1007 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 154 litri | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1192 litri | 1620 litri | |
Ford C-Max ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 1007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 396 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 428 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`600 | 1`855 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 1007 nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 1007 ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|