Peugeot 1007 2005 vs Ford C-Max 2007
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 147 NM | 145 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 12.9 sekundes | |
Peugeot 1007 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 1007 dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Ford C-Max, savukārt griezes moments ir par 2 NM lielāks nekā Ford C-Max. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 1007 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.6 | 6.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.3 l/100km | 7.9 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford C-Max ir labāka izvēle ņemot vērā lietotāju ziņoto patēriņu, lai gan specifikācijā ir pretēji. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 1007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Ford C-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 1007 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 1007 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā Ford C-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 600 km kombinētajā ciklā | 790 km kombinētajā ciklā | |
740 km ārpus pilsētas | 960 km ārpus pilsētas | ||
480 km ar reālo patēriņu | 690 km ar reālo patēriņu | ||
Ford C-Max ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 15 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 10 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Citroen C3, Peugeot 206, Peugeot 207 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Ford Fiesta, Ford Fusion | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 1007 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 1007 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.73 m | 4.33 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Peugeot 1007 ir mazāks, bet nedaudz augstāks. Peugeot 1007 ir par 60 cm īsāks nekā Ford C-Max, par 13 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 1007 ir par 2 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 154 litri | 550 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1192 litri | 1620 litri | |
Ford C-Max ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 1007 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 396 litriem mazāks nekā Ford C-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford C-Max (par 428 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 10.7 metri | |
Pilna masa (kg): | 1`596 | 1`855 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | virs vidējās | |
Ford C-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 1007 nopietni defekti konstatēti apmēram 95 procentos gadījumu biežāk nekā Ford C-Max, attiecīgi Ford C-Max kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1800 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 1007 ir
|
Ford C-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|