Peugeot 108 2014 vs Smart ForFour 2014
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.0 Benzīns | 0.9 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 68 ZS | 90 ZS | |
Griezes moments: | 96 NM | 136 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11.9 sekundes | |
Smart ForFour ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 108 dzinēja jauda ir par 22 ZS mazāka nekā Smart ForFour, savukārt griezes moments ir par 40 NM mazāks nekā Smart ForFour. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 108 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.8 | 4.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 5.2 l/100km | 6.4 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 108 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 108 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Smart ForFour, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 108 var ietaupīt 60 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 108 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Smart ForFour. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 35 litri | 28 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 660 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 770 km ārpus pilsētas | ||
670 km ar reālo patēriņu | 430 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 108 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Peugeot 108) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Smart ForFour) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 20 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Toyota Yaris, Citroen C1, Toyota Aygo, Peugeot 107 | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Dacia Logan, Renault Captur, Nissan Micra | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 108 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.48 m | 3.49 m | |
Platums: | 1.65 m | 1.66 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.55 m | |
Peugeot 108 ir mazāks. Peugeot 108 ir par 2 cm īsāks nekā Smart ForFour, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 108 ir par 9 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 196 litri | 184 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
780 litri | 975 litri | |
Neskatoties uz mazāku auto garumu, Peugeot 108 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 12 litriem lielāks nekā Smart ForFour. Iespējams, Smart ForFour vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Smart ForFour (par 195 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 9.6 metri | 8.7 metri | |
Peugeot 108 apgriešanās diametrs ir par 0.9 metriem lielāks nekā Smart ForFour, tas nozīmē, ka ar Peugeot 108 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`240 | 1`450 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Smart ForFour ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 108 nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Smart ForFour, attiecīgi Smart ForFour kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 6200 | 8200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 108 ir
|
Smart ForFour ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|