Peugeot 207 2007 vs Ford Focus 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 175 ZS | 100 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.6 sekundes | 12.2 sekundes | |
Peugeot 207 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 207 dzinēja jauda ir par 75 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 90 NM lielāks nekā Ford Focus. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 207 sasniedz 100 km/h ātrumu par 4.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Focus ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 207 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.7 litriem lielāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 207 var nākties iegādāties par 105 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Peugeot 207 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 670 km kombinētajā ciklā | 820 km kombinētajā ciklā | |
840 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
560 km ar reālo patēriņu | 710 km ar reālo patēriņu | ||
Ford Focus ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī Peugeot 308 | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 207 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 207 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.15 m | 4.47 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.45 m | |
Peugeot 207 ir mazāks, bet augstāks. Peugeot 207 ir par 32 cm īsāks nekā Ford Focus, par 9 cm šaurāks, savukārt augstumā Peugeot 207 ir par 6 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 337 litri | 482 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1258 litri | 1525 litri | |
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 207 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 145 litriem mazāks nekā Ford Focus. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Ford Focus (par 267 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Peugeot 207 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Ford Focus, tas nozīmē, ka ar Peugeot 207 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`820 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 207 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2200 | 1200 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.8/10 | 7.9/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 207 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|