Peugeot 208 2015 vs Ford Fiesta 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 95 ZS | |
Griezes moments: | 285 NM | 200 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.4 sekundes | 12.9 sekundes | |
Peugeot 208 ir dinamiskāks braukšanā. Peugeot 208 dzinēja jauda ir par 25 ZS lielāka nekā Ford Fiesta, savukārt griezes moments ir par 85 NM lielāks nekā Ford Fiesta. Pateicoties lielākai jaudai Peugeot 208 sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.6 | 3.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Fiesta ir labāka izvēle. Peugeot 208 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem lielāks nekā Ford Fiesta, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 208 var nākties iegādāties par 45 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 40 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1380 km kombinētajā ciklā | 1210 km kombinētajā ciklā | |
1560 km ārpus pilsētas | 1290 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 208 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.96 m | 3.95 m | |
Platums: | 1.74 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.48 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 208 ir par 1 cm garāks nekā Ford Fiesta, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 208 ir par 2 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 311 litri | 295 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1076 litri | nav datu | |
Peugeot 208 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 16 litriem lielāks nekā Ford Fiesta. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | 10.2 metri | |
Peugeot 208 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem lielāks nekā Ford Fiesta. | |||
Pilna masa (kg): | 1`672 | 1`555 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 6800 | 4400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 208 ir
|
Ford Fiesta ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|