Peugeot 3008 2016 vs BMW X1 2019
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 116 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 11.5 sekundes | |
Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 4 ZS lielāka nekā BMW X1, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā BMW X1. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.2 | |
Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā BMW X1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 3008 var nākties iegādāties par 30 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1210 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1300 km ārpus pilsētas | ||
Klīrenss: | 219 mm | 183 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 3008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 3008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW X1 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 3008 un BMW X1 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1482 litri | 1550 litri | |
Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW X1. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 68 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā BMW X1, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`990 | 2`040 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | 16 000 | 29 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|