Peugeot 3008 2016 vs BMW X1 2015
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 330 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.6 sekundes | 9.2 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāka braukšana. Peugeot 3008 dzinēja jauda ir par 30 ZS mazāka nekā BMW X1, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā BMW X1. Mazākas jaudas dēļ Peugeot 3008 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.4 | 4.3 | |
Peugeot 3008 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā BMW X1, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Peugeot 3008 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 52 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1180 km kombinētajā ciklā | 1410 km kombinētajā ciklā | |
1260 km ārpus pilsētas | 1560 km ārpus pilsētas | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Klīrenss: | 219 mm | 183 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Peugeot 3008 var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. Jāņem gan vērā, ka šim Peugeot 3008 modelim nav 4x4 piedziņas, kas ir ļoti svarīga sliktos ceļa apstākļos. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 10 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots arī BMW 2 sērija | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 3008 varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.44 m | |
Platums: | 1.84 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.62 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 3008 un BMW X1 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1482 litri | 1550 litri | |
Peugeot 3008 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 15 litriem lielāks nekā BMW X1. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 68 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.7 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 3008 apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā BMW X1, tas nozīmē, ka ar Peugeot 3008 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`990 | 2`065 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | virs vidējās | |
Vidējā cena (€): | 16 000 | 16 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 3008 ir
|
BMW X1 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|