Peugeot 306 1999 vs Suzuki Baleno 1999
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 75 ZS | |
Griezes moments: | 205 NM | 135 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | n/a sekundes | |
Peugeot 306 dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Suzuki Baleno, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Suzuki Baleno. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 7.0 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 306 ir labāka izvēle. Peugeot 306 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.8 litriem mazāks nekā Suzuki Baleno, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 306 var ietaupīt 270 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 51 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1150 km kombinētajā ciklā | 720 km kombinētajā ciklā | |
1390 km ārpus pilsētas | 890 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 306 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 7 modeļiem, tai skaitā Peugeot 307, Citroen Xsara, Peugeot 206, Citroen C5 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Citroen Xantia, Suzuki Vitara | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 306 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.27 m | 4.22 m | |
Platums: | 1.69 m | 1.69 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.39 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Peugeot 306 ir par 5 cm garāks nekā Suzuki Baleno, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 306 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 463 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 9.8 metri | |
Peugeot 306 apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Suzuki Baleno, tas nozīmē, ka ar Peugeot 306 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`635 | 1`100 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Suzuki Baleno ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 306 nopietni defekti konstatēti apmēram 60 procentos gadījumu biežāk nekā Suzuki Baleno, attiecīgi Suzuki Baleno kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 800 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 306 ir
|
Suzuki Baleno ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|