Peugeot 307 2002 vs Ford Focus 2001
Virsbūve: | Universāls | Sedans | |
---|---|---|---|
Universālā parasti ir vairāk vietas kravai, jo bagāžnieka durvis ir lielākas, jumts sniedzas pēc iespējas tālāk uz aizmuguri un ir iespējams pasažieru salona aizmuguri pārveidot par kravas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā universāls, jo aizmugurējā daļa ir izolētāka. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 138 ZS | 130 ZS | |
Griezes moments: | 190 NM | 178 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.5 sekundes | 9.3 sekundes | |
Peugeot 307 dzinēja jauda ir par 8 ZS lielāka nekā Ford Focus, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Ford Focus. Neskatoties uz lielāku jaudu Peugeot 307 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.3 | 8.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km | 8.6 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Peugeot 307 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Ford Focus, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Peugeot 307 var ietaupīt 45 litrus degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Peugeot 307 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 55 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 720 km kombinētajā ciklā | 630 km kombinētajā ciklā | |
950 km ārpus pilsētas | 790 km ārpus pilsētas | ||
680 km ar reālo patēriņu | 630 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 307 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 480'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Ford Focus dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 11 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Citroen Xsara, Peugeot 407, Peugeot 206, Citroen Xsara Picasso | Izmantots arī Ford Cougar | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 307 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 307 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.42 m | 4.38 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.51 m | 1.43 m | |
Peugeot 307 ir lielāks. Peugeot 307 ir par 4 cm garāks nekā Ford Focus, par 6 cm platāks, savukārt augstumā Peugeot 307 ir par 8 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 340 litri | 490 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1540 litri | nav datu | |
Ford Focus ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Peugeot 307 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 150 litriem mazāks nekā Ford Focus. Tas varētu liecināt, ka Peugeot 307 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 10.9 metri | |
Peugeot 307 apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Ford Focus. | |||
Pilna masa (kg): | 1`941 | 1`715 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Ford Focus ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 307 nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford Focus, attiecīgi Ford Focus kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1200 | 1000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.9/10 | 7.4/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 307 ir
|
Ford Focus ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|